Як подбати про репутаційну гігієну? Розповідає медіаменеджер Дмитро Бабінчук

Як подбати про репутаційну гігієну? Розповідає медіаменеджер Дмитро Бабінчук
Автор Марія Петренко в Новини/Публікації

Завжди існує сегмент клієнтів, які довгий час знаходиться під постійним тиском на власну репутацію. Щоденні інформаційні атаки позбавляють ресурсного стану й психологічно спустошують.

Що робити, якщо ви опинилися у такій ситуації, розповідає експерт Дмитро Бабінчук

Loading...

Такі клієнти, через психологічну втому, часто «опускають руки» і перестають дбати про власну репутаційну гігієну. Вони починають думати,, навіщо «чистити» репутацію, якщо завтра вона знову може «забруднитися»

Експерт навів приклад з аналогією із повсякденного життя:

“Щоранку, прокидаючись, ми займаємося питаннями власної гігієни: вмиваємось, чистимо зуби, йдемо в душ. Це природна необхідність, продиктована стандартами цивілізованого соціуму, яка протягом років перетворилася на нашу щоденну ранкову звичку. У нас же не виникає запитання, навіщо сьогодні йти в душ, якщо завтра це потрібно буде робити знову, правда?”, – запитує Дмитро Бабічнук.

Він пояснює – з репутацією – те саме.

Догляд за власною «репутаційною гігієною», повинен перейти у щоденну звичку. Тим більше, якщо від замовника це не вимагатиме якихось додаткових екстра зусиль.

Раніше, експерт розповідав, у чому полягає робота над побудовою власного бренду та чому реанімація репутації – надважливий пункт. 

 

Дмитро Бабінчук
Експерт із стратегічних комунікацій та управління репутацією

Джерело: Народна Правда
загрузка...