Медіаменеджер Дмитро Бабінчук: онлайн-репутація бренду – запорука вашого успіху

Медіаменеджер Дмитро Бабінчук: онлайн-репутація бренду – запорука вашого успіху
Автор Желізняк Олександр в Новини/Публікації

Практично кожна людина, замовляючи послугу або здійснюючи покупку певного товару, попередньо шукає інформацію про людей, товари або компанії в Інтернеті.

Loading...

Саме тому, онлайн-репутація бренду стає все більш важливою для успішної та ефективної роботи. Вона прямо впливає на імідж, лояльність аудиторії, що в свою чергу, впливає на прибуток.

Дмитро Бабінчук, експерт зі стратегічних комунікацій та управління репутацією, розповідає про те, як працює управління репутацією в мережі Інтернет.

“SERM (Search Engine Reputation Management) – це управління репутацією у видачі пошукових систем. Це комплекс заходів, спрямований на формування позитивного образу компанії/бренду/особистості/товару в ТОПі видачі”.

Наприклад, для виведення бренду в топ видачі, у мережі публікується велика кількість позитивного контенту (статті, інтерв’ю, огляди), і, таким чином, негативна інформація про ваш бренд буде опускатися нижче у видачі. А чим нижче в пошуковій системі знаходиться така інформація, тим менше вона буде на Вас впливати.

Тобто, SERM-управління репутацією є активною роботою з першими сторінками пошукових систем за вашими запитами.

У результаті якісної роботи і заміщення негативу, при пошуку за ключовими для вашого бренду запитами, людина не буде бачити негативних відгуків або будь-якої негативної інформації.

Медіаменеджер Дмитро Бабінчук нагадує, що ефективність SERM-заходів надасть максимальний ефект тільки в разі комплексної роботи. Оскільки, якщо не займатися усуненням причин появи великої кількості негативу, навіть формування позитивного образу бренду в Інтернеті, може не показати довгострокового результату.

Резюмуючи, плюси Searching Engine Reputation Management полягають у наступному:

  • формування позитивної репутації бренду на перших позиціях видачі в пошукових системах,
  • нейтралізація негативних згадок бренду в пошуковій системі,
  • виявлення проблем бренду, які чинять негативний вплив на роботу.

Раніше, експерт Дмитро Бабінчук розповідав, у чому полягає робота над побудовою власного бренду і чому реанімація репутації – найважливіший пункт.

Джерело: Народна Правда
загрузка...