Експерт Дмитро Бабінчук назвав найнебезпечніші ресурси для репутації бізнесу

Експерт Дмитро Бабінчук назвав найнебезпечніші ресурси для репутації бізнесу
Автор Марія Петренко в Новини/Публікації

Про те що онлайн-репутація бренду стає все більш важливою для успішної та ефективної роботи, на сьогоднішній день відомо практично кожному. Репутація в мережі Інтернет безпосередньо впливає на імідж, лояльність вашої аудиторії, а це означає, що впливає і на прибуток.

Loading...

Медіаменеджер і експерт з кризових комунікацій Дмитро Бабінчук розповів, звідки бізнесу або бренду може “прилетіти” удар по онлайн-репутації.

“Інтернет – це не тільки нескінченний потенціал для розвитку бізнесу, але в той же час, найпотужніше джерело загроз для репутації. Інформація, опублікована у відкритому доступі, може завдати фатального удару по вашій компанії. Навіть у тому випадку, якщо вона не буде правдивою”, – пояснює експерт.

Де і які репутаційні загрози можуть підстерігати ваш бізнес:

Найчастіше, для інформаційної атаки на репутацію бренду в мережі Інтернет використовують форуми. Вони не втрачають своєї популярності завдяки своїй особливості – формування тем за датою останнього повідомлення. Завдяки цьому, “відродити з попелу” можна будь-який скандал через тривалий час, що знову вдарить по репутації бренду.

Також серйозну небезпеку для репутації бізнесу представляють Твіттер та інші мікроблоги. Інформація в них дуже часто подається вкрай емоційно, що викликає сильний відгук у аудиторії.

Коментарі на сайтах ЗМІ та інформаційних агентств також несуть достатню репутаційну загрозу. На таких майданчиках публікація повідомлень відбувається моментально і вкрай рідко вони проходять модерацію. Відповідно вплинути на недостовірну інформацію буде дуже складно.

Соціальні мережі використовують не тільки як майданчик для атаки на бізнес, а й як джерело збору компрометуючих даних. Саме тому, надзвичайно важливо стежити за тим, що, як і коли публікується не тільки на сторінках вашого бізнесу але і ваших співробітників.

Дмитро Бабінчук підкреслює, репутація – найдорожчий актив вашого бізнесу. Якщо у вік Інтернету ігнорувати його загрози для бренду, втратити онлайн-репутацію можна буквально в одну мить.

Всього кілька коментарів або проплачених вашими конкурентами публікацій можуть завдати непоправної шкоди. Від вашої кришталевої репутації не залишиться і сліду.

Саме тому, займатися управлінням своєї репутації – одне з найважливіших завдань для бренду.

Раніше, експерт Дмитро Бабінчук розповідав, у чому полягає робота над побудовою власного бренду і чому реанімація репутації – найважливіший пункт.

Джерело: Народна Правда
загрузка...