Навіщо потрібна репутація власного бренду – пояснює Дмитро Бабінчук

Навіщо потрібна репутація власного бренду – пояснює Дмитро Бабінчук
Автор Желізняк Олександр в Новини/Публікації

Якщо ви стали відомою і популярною особистістю, то ваша персона стає вашим брендом.

Правильний особистий бренд повинен викликати сильні емоції у своїй аудиторії: довіру, усвідомлення вашої унікальності, а також навіть бажання бути в чомусь на вас схожим.

Медіаменеджер Дмитро Бабінчук зазначає, ваш особистий бренд – це ваш імідж.

Для того щоб успішно працювати над його побудовою, тобто займатися репутаційних менеджментом персони – необхідно детально продумати стратегію, навчитися управляти настроєм вашої аудиторії.

До роботи над особистим брендом варто підійти з усією серйозністю, оскільки всього одна помилка може бути фатальною.

Експерт Дмитро Бабінчук виділяє такі основні цілі з управління репутацією персони і мету, якої можна досягти:

  • Увага до себе. Найчастіше стосується політиків і громадських діячів, для яких важливо “вести” за собою велику кількість однодумців.
  • Залучення грошей.
  • Підвищення впізнаваності.

Також існують і більш трудомісткі завдання:

  • «Відбілювання» репутації
  • Відволікання уваги від конкурентів

У таких випадках може використовуватися так звана “сіра стратегія”.

“Це швидкі і досить неоднозначні методи, за рахунок яких можна підвищити свою впізнаваність. Так, за допомогою скандальних новин дізнатися про персону в мережі Інтернет можна в лічені хвилини”, – наводить приклад Дмитро Бабінчук.

Важливо розуміти, що в унікальних ситуаціях не варто діяти стандартним набором: публікації у ЗМІ, ролики, коментарі. Необхідно підбирати інструменти для роботи над особистим брендом беручи до уваги біографію і амплуа персони.

Ретельно обмірковуйте всі нюанси до початку роботи з інструментами управління репутацією.

Як ми бачимо, робота над побудовою особистого бренду, далеко не така проста, тому ми не рекомендуємо працювати з репутацією самостійно, оскільки один неправильний крок може перекреслити все, що ви робили до цього. Для виконання таких завдань варто звернутися до професіоналів.

Раніше, медіаменеджер і експерт з кризових комунікацій Дмитро Бабінчук розповів, звідки бізнесу або бренду може “прилетіти” удар по онлайн-репутації.

Джерело: Народна Правда