Експерт Дмитро Бабінчук: хто може врятувати репутацію бренду

Експерт Дмитро Бабінчук: хто може врятувати репутацію бренду
Автор Желізняк Олександр в Новини/Публікації

На сьогоднішній день вже ні для кого не секрет, що репутація бренду – запорука його успішного розвитку. У сучасному світі, в епоху соцмереж – онлайн-репутація бренду може бути зруйнована в лічені секунди, практично одним критичним повідомленням.

Loading...

Медіаменеджер і експерт з кризових комунікацій Дмитро Бабінчук зазначає, що найчастіше, про управління репутацією бізнес замислюється лише тоді, коли вона зіпсована.

“Негативні чутки і скандали поширюються миттєво і усунути наслідки їх впливу складніше, ніж запобігти їх появі”.

Тому, компанія повинна не забувати про управління репутацією, займатися якою необхідно на постійній основі. Найважливіше, на що впливає репутація бренду – кінцева ціна продукту. Найчастіше, купуючи продукт, ви платите за бренд і за репутацію.

За репутацією вашого бренду “стежать” спеціальні ORM-менеджери і SERM-фахівці, які відстежують і контролюють інформацію і згадки про ваш бренд у пошуковій видачі і соцмережах.

Але, на репутацію бренду впливають не тільки окремі фахівці або цільова аудиторія бренду, підкреслює Дмитро Бабінчук. Також існує ряд людей, які можуть надати репутації вашого бренду неоціненну послугу – це амбасадори, лідери і адвокати бренду.

Амбасадор це свого роду посланник вашого бренду, який є значущою особою для конкретної цільової групи. Його думка є важливою для аудиторії, відповідно, він здатний залучити клієнтів для вашого бізнесу.

Лідер думки має впливає на вашу аудиторію за допомогою висловлювань або виступів, але при цьому не є прямим представником або співробітником бренду. У лідера думок більш широкий вплив на кінцеву думку аудиторії.

Однак, не варто забувати про те, що лідер може вплинути на покупців, змінивши свою думку про вас. Необхідно шукати медіа-знаменитість, яка користується авторитетом у вашої цільової аудиторії, щоб не опинитися “заручником” ситуації.

В цілому, репутація в мережі – цінний і добре монетизованими товар. Вона важлива і для брендів і бізнесів, так і для тих, хто їх рекламує.

“Якщо у обох сторін все добре з репутацією і вони збігаються за цінностями і за тематикою, маркетинг впливу може дати відмінні результати”, – підсумував Дмитро Бабінчук.

Раніше, медіаменеджер і експерт з кризових комунікацій Дмитро Бабінчук розповів, звідки бізнесу або бренду може “прилетіти” удар по онлайн-репутації.

А також, Дмитро Бабінчук розповідав, у чому полягає робота над побудовою власного бренду і чому реанімація репутації – найважливіший пункт.

Джерело: Народна Правда