Сергій Бичков відроджує легендарний завод “Антонов”: вже підписані історичні контракти з Німеччиною і Канадою

Сергій Бичков відроджує легендарний завод “Антонов”: вже підписані історичні контракти з Німеччиною і Канадою
Автор Желізняк Олександр в Новини

ДП «Антонов» – відомий в світі важковаговик – розробник транспортних багатоцільових літаків . Підприємство зацікавлене в реалізації міжнародних проектів та співпраці з світовими лідерами машинобудування.

З приходом Сергія Бичкова- генерального директора, ДП «Антонов» зажив новим життям: на підприємстві повним ходом йде розробка нових та модернізація існуючих літаків , підписання угод про співробітництво з Канадою, КНДР , Німеччиною, колишніми пострадянськими республіками. ДП «Антонов» вперше за декілька років  отримав замовлення від «Укроборонпрому» на будування літаків.

Loading...

Нагадаємо, у грудні 2020 року ДП “Антонов” та Міністерство оборони України підписали контракт на закупівлю трьох нових близькомагістральних транспортних літаків з турбореактивними двигунами Ан-178-100Р. За умовами контракту, перший літак (№ 007) має бути переданий замовнику у першій половині 2023 року, а другий і третій через кожні наступні три місяці.

За словами генерального директора держпідприємства -Сергія Бичкова, наразі ніяких проблем з цим замовленням не виникає, а будівництво йде навіть з випередженням графіку. За розрахунками керівництва “Антонов”, перший літак для ЗСУ має злетіти в повітря вже у першому півріччі 2022 року, а другий – до кінця наступного року .

 “Ми завершимо його (Ан-178-100Р №007) збирання і передамо на льотні випробування в кінці першого кварталу наступного року. А в кінці 2022 року передамо на озброєння вже сертифікований літак Міністерству оборони”, – повідомив генеральний директор ДП “Антонов” Сергій Бичков.

Відновлюється тісне внутрішнє співробітництво  між  ДП «Антонов» та українськими титанами оборонної промисловості. Так ДП “Антонов” підписало з АТ “Мотор Січ” договір на 920 млн грн на збільшення ресурсу авіаційних турбореактивних двигунів сімейства Д-18Т для транспортних літаків Ан 124-100 “Руслан” і Ан-225 “Мрія”.

Строк поставки товарів, виконання робіт або надання послуг: 31 грудень 2021 року. У договорі, зокрема, говориться, що вартість однієї години збільшення експлуатаційного ресурсу двигуна Д-18Т складає 264 дол – тобто ресурс двигунів отримає додатково умовні 129 420 годин або 15 років експлуатації. Тісна  співпраця українських підприємств  надає можливість не просто зберегти робочі місця , а й створювати нові , а також підтримувати вітчизняного виробника та наповнювати державний бюджет і підвищувати економічний розвиток України.

На міжнародній арені флагман вітчизняного літакобудування – ДП «Антонов» виходить з пропозиціями співпраці . У провінції Квебек для просування на міжнародних ринках літаків, розроблених і виготовлених на ДП “Антонов”, створили компанію “Антонов-Канада” – там планують організувати остаточну збірку моделі Ан-74ТК-200.

В той час, коли керівництво ДП “Антонов” намагається не просто втримати підприємство , а ще й заробити кошти на виплату зарплати колективу, розгорнулася інформаційна атака, спрямована   на підрив авторитету керівництва ДП. Останнім часом деякі  інтернет-видання,  дозволяють собі нишпортити в діяльності ДП “Антонов” і складається враження, що це заздалегідь спрямована підривна акція для дестабілізації роботи підприємства. Але незважаючи на перепони,   ДП “Антонов” залишається флагманом і гордістю України.

Джерело: Народна Правда
загрузка...