Підняли кредитний ліміт і “повісили” величезний борг: нова схема обману через Приват24

Підняли кредитний ліміт і “повісили” величезний борг: нова схема обману через Приват24
Автор Романова Марі в Економічна правда/Новини

Клієнт ПриватБанку поскаржився на проблеми з безпекою в мобільному додатку Приват24, через які з карти його дружини зняли велику суму грошей.

Про це чоловік залишив відгук на сайті Мінфін.

Loading...

“Суть справи полягає в тому, що майже три тижні тому, дружина, яка є власником картки” Універсальна “та непостійним користувачем Приват24, повідомила, що не може другий день увійти в програму. Я завжди допомагаю займатися настройками додатків, побачив при її спробах входу, що фінансовий номер в програмі скинутий і для повторної авторизації з відновленням номера, необхідно провести маніпуляції в терміналі банку або звернутися до відділення. Наступного дня за допомогою банкомату фінансовий номер був відновлений. Здавалося б, нічого не віщувало біди, зв’язали даний випадок з періодичними тех. роботами банку і оновленнями. Так як на залишку було менше 500 грн, карта і Приват24 була відкладена до кращих часів. протягом двох тижнів на карту надійшло дві невеликі суми, в загальному, на трохи більше 400 грн і було прийнято рішення в магазині купити трохи продуктів”, – описує користувач з ніком abc11111.

На касі власники карти почули, що коштів на ній немає. У банкоматі Привата сім’я побачила залишок в розмірі 36 гривень. Більш того, роздруківка рухів по карті показала, що по карті було піднято кредитний ліміт з «0» до 15 000 гривень і практично повністю в цей же день, знятий готівкою трьома частинами.

“Крім знятих 15 000 кредитних, майже 1 000 особистих коштів, в розташованому за 40 км, сусідньому місті, в магазині Comfy, внісши свої особисті 800 гривень, «істота» взяла якийсь товар ще майже на 15 000 з розбивкою оплати на 15 платежів, внісши перший внесок в розмірі близько 800 гривень, повісивши і цей борг на дружину. Після відновлення працездатності Приват24, виявилося, що фінансовий номер був підмінений на невідомий”, – пише користувач.

Клієнт банку також обурений тим, що за цей період банк не надіслав жодного смс з інформацією про зміну фінансового номера. Хоча інструкція ПриватБанку стверджує, що неможливо зробити новий фінансовий номер без наявності старого, на який прийде повідомлення або дзвінок для підтвердження заміни клієнтом.

Клієнти ПриватБанку скаржаться на те, що фінансова установа блокує їх рахунки через «сумнівні операції», при цьому документи, які підтверджують законність цих операції, розглядають тижнями.

Як повідомлялося раніше, українка втратила 60 тисяч гривень через шахраїв, які діяли нібито від імені служби безпеки ПриватБанку.

Джерело: Народна Правда
загрузка...