В Україні почалася конфіскація “євроблях” – на водіїв заводять кримінальні справи: причини

В Україні почалася конфіскація “євроблях” – на водіїв заводять кримінальні справи: причини
Автор Романова Марі в Новини/Соціальна правда

У деяких українців під час експертизи в Сервісних центрах МВС (МРЕВ) можуть вилучити “євробляху“. Справа в тому, що багато хто купує старі авто з пошкодженими VIN-кодами, легалізувати такий автомобіль буде складно. Найчастіше його конфіскують, а проти власників починають кримінальні виробництва.

Loading...

Про це в коментарі UBR.ua розповів юрист ГО “Авто Євро Сила” Іван Казачук.

За його словами, мінімум одна євробляха в день стикається з подібною ситуацією, коли на етапі постановки машини на облік і в ході проходження експертної перевірки на кузові машини виявляються пошкодження або повна відсутність VIN-коду.

Експерт каже, не завжди ушкодження VIN-номера свідчить про умисні дії з боку продавця або власника. Часто вплив надають різні природні чинники, наприклад, корозія.

“Самостійну перевірку VIN-номера потрібно зробити ще до зняття автомобіля з обліку. Просто подивіться, чи всі цифри, букви є, такі ж вони, як в техпаспорті, чи немає сторонніх втручань або іржі, яка не дозволить експерту в МРЕВ перевірити цей номер” , – говорить Іван Казачук.

В цілому приділяти стільки уваги VIN-номером ще до початку розмитнення експерти закликають насамперед через те, що в разі виявлення якихось більш істотних проблем під час експертизи, як, скажімо, пошкодження, відсутність або врізання VIN-коду, водій підводиться під кримінальну справу.

Причин виникнення проблеми може бути декілька: або на автомобіль загублені документи, тому по справжньому VIN-коду він зареєстрованим бути не може, або ж машина все ж крадена. І швидше за все ситуація виникла ще в Польщі чи Литві, де євробляха була спочатку зареєстрована.

Але чим старіше машина, попереджає експерт, тим легше переробити VIN-код. У новіших моделях номер кузова може бути вибитий на 10-12 різних точках в автомобілі: буде основний номер і дублюючий. Все залежить від моделі.

Варіантів вирішення ситуації може бути дві. Якщо причина полягає в природних змінах, тоді робиться експертний висновок, яким підтверджується, що стороннього втручання не було і номер кузова дійсно “згнив” природним способом.

Далі людина звертається до уповноважених організації, які цей VIN-номер дублюють на іншому місці кузова, і автомобіль з відповідною відміткою в реєстраційних документах продовжує їздити.

Якщо було втручання і VIN-код підроблений, тут основним завданням буде довести, що це зробив не нинішній власник, і що він лише став жертвою ситуації, оскільки купив машину думаючи, що вона легальна.

Іноземців, які ввозили автомобілі на єврономерах , не звільнили від відповідальності за ст. 469 Митного кодексу, яка передбачає штраф в 34 000 долл за передачу транспортного засобу в користування третій особі.

Напередодні в Міністерстві соціальної політики України повідомили , чому не зможуть враховувати «євробляхи» при оформленні субсидій.

Слідчі Державного бюро розслідувань повідомили про підозру керівнику одного з підрозділів Луцького прикордонного загону. За 600 доларів він “допомагав” водіям розмитнювати авто іноземною реєстрації.

Джерело: Народна Правда
загрузка...